با معروف ترین جاهای دیدنی دبی آشنا شوید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 26 خرداد 1403
بازدید : 27
نویسنده : mozhgan

 قبل از هر چیز بهتر است تا شما را با معروف ترین جاهای دیدنی دبی آشنا کنیم. همانطور که می دانید هر کشور، یک سری جاذبه های گردشگری معروف و مشهور دارد که شاید در تمام دنیا زبانزد خاص و عام باشد. دبی نیز از این قضیه مستثنی نیست و جاذبه های گردشگری و دیدنی های معروفی دارد. در اینجا به معرفی معروف ترین دیدنی های دبی می پردازیم.

سایر مقالات : خرید بلیط به دبی

برج خلیفه

یکی از معروف ترین و مشهورترین جاهای دیدنی دبی، برج خلیفه دبی است. حتما شما هم تا به حال نام برج خلیفه را شنیده اید. زیرا کمتر کسی است که این برج معروف را نشناسد. برجسته ترین برج جهان با ارتفاع 829 متر، برج خلیفه است که در شهر دبی واقع شده است. این برج 124 طبقه دارد و در ارتفاع شگفت انگیزش بسیاری از چشم اندازهای شهر مدرن دبی دیده می شود. این برج در سال 2010 افتتاح شد و از 360 درجه چشم انداز زیبایی دارد. هر ساله علاوه بر گردشگران و توریست ها، عکاسان علاقه مند نیز از منظره و چشم انداز زیبای این برج استفاده کرده و تصاویر زیبایی را ثبت می کنند.

برج العرب

یکی دیگر از جاهای دیدنی دبی که مانند برج خلیفه شهرت زیادی دارد، برج العرب است. برج العرب در حقیقت یکی از زیباترین و مرتفع ترین هتل ها در سراسر دنیا به حساب می آید که سبک طراحی آن برگرفته از بادبان کشتی است. این هتل مرتفع یکی از هتل های فوق لاکچری و بسیار لوکس دنیا محسوب می شود که هزینه اقامت در آن نیز به مراتب بسیار گران است. شاید برایتان جالب باشد تا بدانید برج العرب تنها هتل 7 ستاره دنیا است که اقامت در آن برای هر کسی رویایی و فراموش نشدنی است. امکانات خاص و متنوع این هتل مانند رستوران های زیر آب و رقص نورهای خاص و دیدنی همه ساله توریست ها و گردشگران را به سمت خود جذب می کند. قطعا اقامت در این هتل یک تجربه خاص و باورنکردنی را برایتان رقم می ازیباترین جاذبه گردشگری دبی کجاست؟

سایر مقالات : صدور ویزای دبی

بهترین جاذبه های آبی دبی

بخش عظیمی از جاهای دیدنی دبی به جاذبه های آبی آن ختم می شود. خوب است تا بدانید بسیاری از تفریحات و نقاط گردشگری زیبا و خاصی که در دبی قرار دارد، به دلیل وجود آب های نیلگون و آبی است که در نقشه این کشور قرار دارند. در اینجا به تفریحات آبی و زیباترین جاذبه گردشگری دبی اشاره خواهیم داشت.

جزیره نخل جمیرا

یکی از زیباترین جاذبه گردشگری دبی، جزیره نخل است. همانطور که از نامش پیداست این جزیره از نظر شکل ظاهری مانند نخل است و به واسطه یک سری پل ها به زمین اصلی متصل شده است. خوب است تا بدانید جزیره نخل جزو یکی از محبوب ترین ها و پرطرفدارترین ها است که امکانات تفریحی بسیار زیادی را در خود جای داده است. این جزیره دارای پارک آبی، باغ وحش، زمین های اسکی روی یخ و… می باشد که باید بگوییم یکی از نقاط گردشگری و تفریحی بسیار زیبا و جذاب دبی به حساب می آید.

منبع : www.nikroz.com




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com